راز زیبایی زنان کره ای و شرقی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





راز زیبایی زنان کره ای و شرقی

داشتن زیبایی بی عیب و نقص چیزی است که زنان در سرتاسر دنیا در آرزوی داشتن آن هستند ، یک اصل مهم برای زیبا بودن ، پوست براق و روشن است که موجب ایجاد اعتماد به نفس می گردد در حقیقت ، با مدرن شدن زندگی انسان ، زنان بیشتر در معرض شرایط منفی که به پوست مرتبط است قرار می گیرند .

 

حتما شما هم مایلید بدانید که چطور زنان کره ای پوستی شفاف و بدون لک و جوش دارند. در این پست نکات اصلی این اصل زیبایی و لطافت پوست آنها را خواهید خواند.

 

ماسک پارچه ای با خاصیت ضد پیری پوست زنان کره ای:

یک ماسک پارچه ای آماده کنید:

 

 

ماسک ورقه ای یا ماسک پارچه ای در کشور های آمریکایی چندان محبوب نیست، اما برای زنان کره ای یا ژاپنی به دلیل شرایط پوست آسیایی واقعا لازم است در واقع ، استفاده از ماسک پیچیده نیست ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فقط ماسک را بیرون بیاورید ، آن را باز کنید و سپس روی صورت خود قرار دهید . ماسک پارچه ای شامل خاصیت ضد پیری و جدیدترین تکنولوژی مراقبت از پوست است .

بسیاری از متخصصان به شما توصیه میکنند از ماسک درمان لک تیره استفاده کنید ، زیرا این ماسک دارای مقدار زیادی ویتامین C و عنصر برای نگهداری آب مورد نیاز پوست شما در تمام طول روز است . اما به یاد داشته باشید که در مورد استفاده از ماسک صورت به روال زیبایی فوق نگاهی بیاندازید تا بیشترین اثر را داشته باشد.

 

استفاده از نعناع، به منظور کاهش لکه های پوستتان :

"برای مراقبت از پوست باید تغذیه مناسب باشد !" اگر قصد دارید بهترین اسرار مراقبت از پوست آسیایی را برای درمان لک های تیره ناشی از آکنه یا آفتاب سوختگی روی پوستتان را پیدا کنید، باید به روش طبیعی روی بیاورید .

 

 

مشخصات لک تیره ، کبودی و شکل متورم است ، پس این دلیل ایجاد عدم اعتماد به نفس در زنان نیز است . نگران نباشید زیرا درمان در اطراف شما وجود دارد . حتی نعنا ، استفاده از نعنا برای بهبود وضعیت پوست و به ویژه در کشور های آسیایی جدید نیست ؛در این جا دستورالعمل استفاده از نعناع برای داشتن پوست شاداب وجود دارد:

 

  • در ابتدا ، باید برگ نعنا تازه را تهیه کنید ، و آن ها را خرد کرده تا خمیر شوند .
  • سپس این ماسک را روی پوست صورت خود بمالید .
  • در حالی که 15 دقیقه منتظر هستید، میتوانید کاری انجام دهید .
  • پس از آن ، ماسک را با آب تمیز بشویید .

 

هر روز این دارو را استفاده کنید ، نتیجه آن را واضح خواهید دید، اما مراقب باشید ، اگر پوستتان کمی حساس است، باید قبل از مصرف آن را روی دستانتان آزمایش کنید .

 

 

استفاده از ماسک موز روی پوست:

خوب! موز فقط برای خوردن نیست درست است؛ بعنوان یکی از اسرار آسیایی ها برای داشتن و مراقبت از پوست خوب استفاده می شود. فقط نیاز دارید که موز را له کنید و روی پوست اعمال کنید و ماساژ دهید.

 

 

استفاده از چند تکه یخ برای بستن منافذ باز و لاغر کردن صورت:

ماساژ تکه هاییخ روی صورت میتواند پوست را محکم تر و حتی لاغر تر کند.در مورد این ،واقعیت کاملا مشخص نیست اما در واقع برای تحریک پوست شما به اندازه کافی خوب است.فقط قبل از اینکه از این درمان استفاده کنید،مطمئن شوید که یخ سمی و کثیف نیست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : دکتر هانیه نیازی